سازمان مخوف بیلدربرگ 1
می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان
یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, :: 16:49 :: نويسنده : مهدی پارسا
بیلدربرگ يك سازمان جهاني سياست گذاري ماسونی است كه دو شاخه فرعی به نام لژ نیویورك و لژ منچستر دارد.

  به گزارش  جهان به نقل از مشرق، بیلدربرگ يك سازمان جهاني سياست گذاري ماسونی است كه با دو شاخه فرعی لژ نیویورك و لژ منچستر فعالیت می کند و ابزارهای قدرتمند مالي، نظامي و نفوذ لازم برای رسيدن به اهداف خود در مديريت اقتصاد و سياست جهان را در اختیار دارد. هدف اصلي این گروه، ايجاد يك دولت جهاني است كه تحت حكمراني يك طبقه ممتاز باشد. در این گزارش سعی داریم به نمایی کلی از این گروه پرنفوذ و پنهان کار بپردازیم.

 

لژ نيويورك روابط اروپا و آمریكا و مسائل آمريكاي شمالي را مديريت می كند و لژ منچستر نيز بخش اروپایی روابط با آمریكا را تحت كنترل دارد.

هماهنگي هاي لازم در اين سازمان از طرف دفتر گروه بیلدربرگ كه در نزدیکی شهر لاهه در کشور هلند قرار دارد؛ انجام مي شود. این نهاد مانند اكثر سازمان هاي بزرگ بين المللي تحت کنترل صهیونیست ها بوده و ابزارهای قدرتمند مالي، نظامي و نفوذ لازم برای رسيدن به اهداف خود در مديريت اقتصاد و سياست جهان را در اختیار دارد. اين گروه اولين اجلاس خود را در سال 1954 در هتلي بيلدربرگ واقع در هلند برگزار كرد.


    هتل بيلدربرگ
 محل اولين اجلاس گروه


    اولين اجلاس گروه بيلدربرگ
 در هتلي به همين نام در سال 1954


بيلدربرگ با بهره گیری از رسانه ها و منابع عظیم مالی اعضاي خود و افراد دست نشانده اش در كشورهاي مختلف، قدرت و حکومت در کشورها را به افراد مورد نظر خود می سپارد تا به وسيله آنها طرح هاي جهاني خود را عملي كند. در اين راستا از اهرم هایی چون سازمان ملل، بانک جهانی، صندوق بین المللی پول، سازمان تجارت جهانی، ناتو و... استفاده كرده و مناسبات نظامي همچون جنگ هاي مختلف و شرايط اقتصادي مانند قیمت نفت و طلای هر سال را تعیین می کند. از سوي ديگر از طريق بازوهای اجتماعی و حقوقی خود در کشورهاي مختلف قوانینی را وضع می کند که هرگونه اقدام علیه اهداف صهیونیسم جهاني را خنثي كند.

اعضای گروه بیلدربرگ تماما انتصابی بوده و تعدادشان حدود ۱۳۰ نفر است كه از قدرتمندترین و با نفوذترین افراد در زمینه ‌های سياست، اقتصاد و رسانه هاي عمومي مي باشند. اين گروه داراي اعضای دائمي بوده و علاوه بر آن در اجلاس هاي سالیانه خود افرادي را به عنوان مهمان نيز دعوت مي كند.

بسیاری از اعضای دائم گروه بیلدربرگ سياست مداران كهنه كار، صاحبان اقتصادهاي بزرگ و پادشاهان و اعضای خاندان‌های سلطنتی کشورهای غربی هستند. شخصیت هاي شركت كننده یا خود از بزرگ ترین سهام داران کنسرسیوم های نفتی و نظامی اند و یا به نمایندگی از صاحبان و سهام داران بزرگ آن کنسرسیوم ها در این کنفرانس هاي سالانه شرکت می کنند.

در طي اجلاس، منابع مالی بیلدربرگ کشور برگزار کننده را كاملا تطميع مي كند. اسامي دعوت شدگان به اجلاس کاملا محرمانه بوده و کشور میزبان براي جلويگري از هرگونه ايجاد مشكل در آينده برای دعوت شدگان ویزا صادر نمی کند تا اين اسامي در جایی ثبت نشود. این اجلاس عموما در اطراف شهرهای کوچک اروپایی و آمریکایی تشکیل می‏ شود و داراي هیچ بیانیه افتتاحیه رسمی نيست.

تنها در زمان كوتاهي قبل از مراسم افتتاح اجلاس، بیانیه كوتاهی به نشریات محلی داده می‏ شود تا مردم نسبت به تدابیر امنیتی خاص در روزهاي اجلاس آگاهي داشته باشند و محدودیت های مربوط به اين تدابیر را در نظر بگيرند. بعد از نشست های سالانه بيلدربرگ كه معمولا سه روز به طول می انجامد، قطعنامه ای صادر نمي شود و در مورد هيچ موضوعی نيز رای گیری انجام نمی گيرد و شركت كنندگان سوگند یاد می كنند كه آن چه كه در جلسات گذشته است را در هیچ جايي فاش نكنند.

براساس مدارک موجود، پیوند اروپا و آمریکا به وسیله ناتو، ایجاد بازار مشترک اروپا، روی کارآمدن کسانی چون کلینتون، بلر و بسیاری که هنوز نامشان در خفا مانده، استعفای مارگارت تاچر، وقوع جنگ خلیج فارس، تحول نهضت اروپا، تخریب وجهه ژان ماری لوپن ناسیونالیست در فرانسه، تحریم آرژانتین در جریان جنگ «فالک لند»، تقسیم آلمان به دو قسمت شرقی و غربی، همه و همه در جلسات بیلدربرگ تصمیم گیری شده اند.

جلسات بیلدربرگ هر سال در یکی از هتل های پنج ستاره دنیا و تحت شدیدترین تدابیر امنیتی تشکیل می شود. از آنجایی که رمز موفقیت خود را «پنهان کاری» می داند، هیچ رسانه ای حق ورود به جلسات آن را ندارد. هتل مورد نظر 48ساعت قبل از شروع اجلاس قرق می شود. ماموران سیا و کشور برگزارکننده، در جای جای هتل مستقر می شوند. به آنها دستور داده می شود که هر جنبنده ای را در محدوده چند کیلومتری هتل تحت کنترل داشته و در صورت نیاز، افراد مشکوک را به قتل برسانند.
کشور برگزارکننده اجلاس، از سوی منابع مالی بیلدربرگ برای رزرو هتل تغذیه می شود. اسامی دعوت شدگان به اجلاس کاملا محرمانه می ماند و کشور میزبان برای دعوت شدگان ویزا هم صادر نمی کند تا نام آنها در جایی ثبت نشود. محتوای اجلاس کاملا محرمانه می ماند و هیچ یک از اعضا حق انتشار مطالب مطروحه در جریان نشست ها را ندارد.
تمامی ورود و خروج ها در جریان این نشست های چهار روزه تحت کنترل است. حتی میوه ها و مواد غذایی که برای شرکت کنندگان تهیه می شود، کاملا بازرسی می شوند. سؤال منتقدان این است که «اگر هدف از برگزاری این اجلاس توطئه چینی علیه ملت ها و کشورها، استثمار جهان سوم، استحمار افکار عمومی، و پیشبرد اهداف شوم صهیونیسم نیست، چرا این اصل دموکراسی مبنی بر «بحث و تبادل نظر علنی در مورد مسائل» در بیلدربرگ رعایت نمی شود؟»

گروه بيلدربرگ تا كنون مورد توجه افراد زيادي از خبرنگاران و تحليل گران قرار گرفته است. برخي از آنها در مسير كندوكاو و كسب اطلاعات در مورد اهداف و خط مشي هاي اين سازمان با مشكلات و هزينه هايي نيز مواجه شده اند. در زير از روزنامه نگار آمريكايي "جيم تاكر" و نيز نويسنده و بيلدربرگ پژوه معروف "دانيل استولين" حقايقي را در مورد اين كلوب مي خوانيم.


جيم تاكر

جيم تاكر يك خبرنگار آمريكايي است که افشاگری‌ هاي فراواني در مورد بیلدربرگ انجام داده است. او معتقد است كه اعضای شرکت کننده در این اجلاس يك گروه سري از جنايت كاران بين المللي سياسي و اقتصادي هستند. به باور او اين گروه از سرمايه ‌داران بين ‌المللي و سياست مداران بلند پايه دولت‌ هاي اروپايي و آمريكايي براي كنترل و مديريت جهان تشكيل شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه