محمدرضا گلزار: حاشیه سازی هایم را قبول دارم!
می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان
یک شنبه 14 فروردين 1390برچسب:, :: 10:9 :: نويسنده : مهدی پارسا

قبول دارم که در بحث مسائل مربوط به مربیگری ام در یک تیم والیبال کمی دچار حاشیه شدم آن هم به خاطر اینکه مطبوعات به اصل حضور من در والیبال کاری نداشتند و اصلا هدف والیبالی من را فراموش کردند.

به گزارش شبکه ایران، محمد رضا گلزار هنرمند پرجاشیه ایرانی، در تازه ترین مصاحیه خود حرفهای جالبی را بیان کرده و از حاشیه سازی برخی برای فعالیتهای ورزشی اش انتقاد کرده است. بخشهایی از گفته های گلزار را به نقل ار روزنامه پرسپولیس می خوانید:

حاشیه سازی هایم را قبول دارم
قبول دارم که در بحث مسائل مربوط به مربیگری ام در یک تیم والیبال کمی دچار حاشیه شدم آن هم به خاطر اینکه مطبوعات به اصل حضور من در والیبال کاری نداشتند و اصلا هدف والیبالی من را فراموش کردند. من به والیبال آمدم که جوانان بیشتری به سالنهای سینما بیایند اما این موضوعات کمرنگ جلوه داده شد و بیشتر حاشیه ها به چشم آمد.

اهمیت باد مخالف
به هر حال من هم اعتقاد دارم و می گویم تا باد مخالف نباشد بادبادک بالا نمی رود. وقتی می خواهی بروی به اوج این باد مخالف حتما باید باشد تااین اتفاق بیافتد .

اسکی کردن را دوست دارم
هر هفته دو روز به پیست اسکی می روم و اسکی می کنم و کسانی که این مساله را به حاشیه می برند کسانی هستند که نه اسکی بلدند و نه توان اسکی کردن دارند و نه دوست دارند که در زندگی شان پیشرفت کنند. این آدمها من را مورد آزار خودشان قرار می دهند و یک عده هم هستند که اسم خودشان را گذاشته اند منتقد و حالا به هر ترتیبی یا از روی حسادت قلم به دست می گیرند و مطلبی را به ناحق می نویسند در حالی که اسکی ورزش دوم من است و سالهاست که با بچه های شمشک اسکی می کنم .

علاقه به چتربازی
کار نکرده ای که خیلی دوست دارم انجام بدهم خلبانی است.خیلی دوست داشتم خلبان شوم و پریدن با چتر را هم دوست دارم اما می ترسم که این کار را انجام دهم و دوباره آقایان برایم حاشیه درست کنند مگر اینکه یواشکی بروم و با چتر بپرم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه