وقاحت فدراسیون فوتبال: مردم حق ندارند بدانند چقدر به مربی تیم ملی شان پول می‌دهیم
می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان

به نوشته تابناك:

شنيده ها حاکیست آمده بود كه قرار است سالي بیش از 2 ميليارد تومان ناقابل به ايشان بدهند ؛ یعنی هر روز بیش از 5 میلیون و پانصد هزار تومان! هر چند این رقم ، جای چند و چون و ابهام دارد اما دردناک تر این است که آقایان با کمال وقاحت و بدون آن که عرق شرم بر پیشانی شان بنشیند ، زل می زنند به چشم ملت و در پاسخ به این سوال که چقدر از پول ما (بیت المال) را قرار است به این مربی بدهید ، می گویند: نمی گوییم؛ محرمانه است! 

در چند سال اخير انتخاب مربي براي تيم ملي فوتبال كشور به عنوان يكي از درگيري هاي اصلي فدراسيون فوتبال تبديل شده است و مديران و رنامه ريزان فوتبال كشور
همچنان چاره و درمان ضعف و عدم نتيجه گيري تيم ملي را در تعويض و جايگزيني مربيان داخلي و خارجي مي دانند.

البته در اين ميان فوتبال مملكت به ميدان تمرين و آزمون و خطاي مديران تبديل شده است، با اين ديد كه اگر انتخاب مربي داخلي موثر واقع نشد بدون هيچ نگراني و ناراحتي مي توان مربي خارجي را امتحان كرد بلكه خدا بخواهد و يكي از اين ميان درد فوتبال را بفهمد و دارويي تجويزكند!

اما آنچه مايه تاسف مردم فوتبال دوست كشور است ، ميزان سرمايه هاي ملي و هزينه هايي است كه در اين ميان توسط دست اندركاران فوتبالي كشور در قالب دستمزدها و قراردادهاي نجومي و سنگين با مربيان داخلي وخارجي به هدر مي رود و بعضا آدم را ياد قرارداد تركمانچاي مي اندازد.

اما رنجش ديگر اين است كه آقايان هر كدام به طور مستقل و به عنوان قطب اصلي فوتبال كشور(!) به انجام كارهايي مي پردازند كه آنها را در زمره امور محرمانه مي گنجانند. به عنوان مثال بحث انتخاب مربي يكي از امور محرمانه آقايان بود. يكي در قالب همان امور به اصطلاح محرمانه با مربي داخلي گمانه زني مي كرد و ديگري در حاشيه خليج فارس به گلچين مربيان اروپايي مشغول بود.

خب ! خدا را شكر "پرده افتاد و يار جلوه كرد " و آقاي كرش به عنوان گزينه انتخابي معرفي شد؛ آمد و ايران را ديد و از ميزان امنيت هم خاطرش جمع شد . با مسئولان فدراسيون ديدار كرد و از علاقه خود نسبت به تيمش! (تيم ايران) هم گفت. همه آقايان هم از چنين انتخاب دهن پر كني راضي هستند ولي از مبلغ قرارداد ايشان به علت محرمانه بودن ! كسي چيزي نگفت ؛ با این حال
شنيده ها حاکیست آمده بود كه قرار است سالي بیش از 2 ميليارد تومان ناقابل به ايشان بدهند ؛ یعنی هر روز بیش از 5 میلیون و پانصد هزار تومان!

هر چند این رقم ، جای چند و چون و ابهام دارد اما دردناک تر این است که آقایان با کمال وقاحت و بدون آن که عرق شرم بر پیشانی شان بنشیند ، زل می زنند به چشم ملت و در پاسخ به این سوال که چقدر از پول ما (بیت المال) را قرار است به این مربی بدهید ، می گویند: نمی گوییم؛ محرمانه است!

و کسی هم نیست که بپرسد مگر براي يك باشگاه خصوصي خودتان مربي آورده ايد كه حق داشته باشید مبلغ را نگویید یا مگر از جیب مبارک خودتان دارید خرج می کنید که به کسی ربط نداشته باشد؟ يا از عملكرد خود واهمه داريد كه نكند دوباره هزينه هاي گزاف به ثمر ننشيند و مورد نكوهش قرار گيريد! یا پای منافع شخصی آنچنانی در میان است؟!

آقایان گمان كرده اند كه سرمايه هاي ملي و بيت المال اين مردم دارايي شخصي خودشان است كه هر جور صلاح خواستند خرج کنند و به مردم هم جواب ندهند!

امروزه ، همه عالم و آدم می دانند که سرمربی فلان کشور عربی چقدر می گیرد ، مربی فلان باشگاه اروپایی با چه مبلغی کار می کند و رقم قرار داد فلان بازیکن آمریکای لاتین چقدر است ولی به ایران که می رسیم ، آقایان چنان می گویند "محرمانه است" که گویا از نقشه های جنگی یا محل استقرار موشک های دوربر سخن می گویند!

البته كارنامه مديريت مالي آقایان درانتخاب مربياني كه در يكي دوسال گذشته آمدند و جيبشان را پر كردند و رفتند هويداي بسیاری از شبهات مردم است!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه