تجليل از يك عنصر فرهنگي با سابقه منفي
می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان
سه شنبه 24 اسفند 1389برچسب:, :: 16:52 :: نويسنده : مهدی پارسا

روز گذشته مراسم يادبودي براي ايرج افشار با سوابق فرهنگي منفي در كتابخانه ملي برگزار شد.

به گزارش رجانيوز، برگزاري مراسم يادبود براي ايرج افشار كه از عناصر نزديك و سياستگذاران فرهنگي رژيم پهلوي بوده، در حالي است كه به گفته رسانه‌ها، متاسفانه در اين مراسم يكي از مسئولين سابق دولت كه اين روزها به شهرداري تهران پيوسته است و چند تن از مسئولين پيش از انقلاب اين سازمان نيز حضور داشتند.

تلاش برخي جريان‌ها و افراد وابسته به جريان فتنه سال گذشته براي جلوگيري از انزواي چهره هاي مؤثر رژيم منحوس پهلوي كه در تمام عمر خود به مخالفت با ارزش‌هاي اسلامي همت گمارده بودند متاسفانه در جريان فوت ايرج افشار جنبه‌هاي بارزتري به خود گرفت، به طوري كه در مراسم تشييع جنازه وي عكس العملي در مقابل سخنان غير منصفانه برخي از چهره ها از سوي شخصيت‌هاي فرهنگي حاضر داده نشد.

 وجه نكردن به فرمايشات مؤكد و مكرر مقام معظم رهبري در مورد خطرات هجمه فرهنگي به ارزش‌ها و باورهاي انقلاب اسلامي اگر چه پيش از اين توسط رسانه ها هشدار داده شده بود اما توجه نكردن نهادهاي نظارتي نيز موجب تكرار اين گونه اتفاقات در كتابخانه ملي شده است.

برگزاري مراسمي مغاير با اهداف دولت جمهوري اسلامي ايران و بروز تخلفات مالي و ايجاد جو نارضايتي در مراجعان با اجراي برخي طرح ها نشان از تلاش‌هاي برخي براي ضربه زدن به وجهه انقلابي دولت دارد كه لزوم توجه بيشتر نهادهاي تصميم‌گير دولت به مراكز فرهنگي را نشان مي‌دهد.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه