آنها كه "علي فضلي " را تخريب مي‌كنند صداي يك‌ گلوله را هم در جبهه نشنيده‌اند
می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان

يك فرمانده دفاع مقدس گفت: اگر كساني كه حاج علي فضلي را تخريب مي‌كنند يك دقيقه و يا حتي يك ثانيه در جبهه حضور داشتند و يا صداي يك تير را در منطقه عملياتي مي‌شنيدند امروز جرأت نمي‌كردند به ايشان اهانت كنند.
 
 حمد كوثري نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با فارس، در واكنش به تكاپوي يك جريان منحرف سياسي براي حمله به ارزش‌هاي انقلاب اسلامي و سپاه پاسداران گفت: هر جريان و گروهي كه سپاه پاسداران و سرداراني چون حاج‌علي فضلي را تخريب مي‌كنند، حقيقتاً انحراف در فكر و عمل دارند.
 
 ي با بيان اينكه سازمان‌هاي امنيتي كشور بايد هتاكان به سردار فضلي را شناسايي و مجازات كند، افزود: اين افراد تازه به دوران رسيده بايد بدانند كه اگر امثال حاج‌ علي فضلي نبودند تكليف آنها مشخص نشده بود و امنيت امروز آنها حاصل رشادت‌هاي سرداراني چون فضلي است.
 
 رمانده اسبق لشگر 27 محمد‌ رسول‌الله، با بيان اينكه حاج ‌علي فضلي براي حراست از نظام جمهوري اسلامي و انقلاب اسلامي ايران تمام جان خود را در راه انقلاب و ايران گذاشته است، تصريح كرد: علي‌ فضلي يك بسيجي است كه 50 درصد جانبازي دارد و اگر از موي سر تا نوك ناخن‌هاي پاي فضلي را ببينيد در تمام بدن او نشانه‌ها‌يي از دفاع مقدس وجود دارد.
 
 وثري كه خود از جانبازان دوران دفاع مقدس است در پاسخ به اين سؤال كه چرا يك جريان منحرف سياسي تخريب سردار فضلي را در دستور كار خود قرار داده است، گفت: اگر اين افراد يك دقيقه و يا حتي يك ثانيه در جبهه حضور داشتند و يا صداي يك تير را در منطقه عملياتي مي‌شنيدند امروز جرأت نمي‌كردند به حاج‌علي فضلي اهانت كنند؛ اينها كه نسنجيده عليه فضلي سخن مي‌گويند صداي يك‌ گلوله را هم در جبهه نشنيده‌اند.
 
 ي با بيان اينكه تخريب افرادي چون علي فضلي از شايستگي‌ها و ارزش‌هاي او كم نمي‌كند، گفت: اين رفتارها موجب محبوبيت حاج‌علي فضلي در بين جوانان خواهد شد.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه