فراخواني سفير سوئيس به وزارت امور خارجه
می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان
سه شنبه 24 اسفند 1389برچسب:, :: 16:50 :: نويسنده : مهدی پارسا

ر پي حمايت دولت آمريـكا از مداخله نيروهاي خارجي در بحرين و اظهارات بي اساس وزير دفاع آن كشور نسبت به ايران، سفير سوئيس به عنوان حافظ منافع آمريكا در تهران به وزارت امور خارجه فراخوانده شد.
 
 ه گزارش رجانیوز به نقل از اداره كل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، در پي حمايت دولت آمريـكا از مداخله نيروهاي خارجي در بحرين و اظهارات بي اساس وزير دفاع آن كشور نسبت به جمهوري اسلامي ايران در سفر اخير به منامه، سفير سوئيس به عنوان حافظ منافع آمريكا در تهران به وزارت امور خارجه فراخوانده و مراتب هشدار و اعتراض جمهوري اسلامي ايران نسبت به رفتار غير قانوني دولت آمريكا به نامبرده ابلاغ شد.
 
 رپرست اداره كل آمريكاي شمالي در ملاقات با سفير تأكيد كرد: حمايت آمريكا از مداخله نظامي در تعارض آشكار با اصول بديهي حقوق بين‌الملل و منشور سازمان ملل مي‌باشد، لذا جمهوري اسلامي ايران ضمن اعلام اعتراض خود، مسئوليت عواقب خطرناك اين رفتار غير قانوني را متوجه ايالات متحده مي‌داند.
 ي همچنين با اشاره به تشديد خشونت‌ها پس از سفر وزير دفاع آمريكا به منامه، نسبت به پيامدهاي خطرناك رويكرد آمريكا در جهت مقابله با خواست مردم منطقه هشدار داد.
 انم ليولوي آگوستي سفير سوئيس نيز پس از شنيدن نظرات مقام ايراني تأكيد كرد كه در اسرع وقت مراتب را به دولت آمريكا منعكس خواهد كرد.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه