شجونی: تعجب مي‌كنم چرا خاتمي آزاد است
می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان
سه شنبه 24 اسفند 1389برچسب:, :: 16:45 :: نويسنده : مهدی پارسا

دبير جامعه وعاظ تهران ضمن قدرداني از نخستين گام قوه قضائيه درباره كروبي و موسوي گفت: تعجب مي‌كنم چرا خاتمي آزاد است.
 ه گزارش خبرگزاري فارس از جنوب استان تهران، دوشنبه شب حجت‌الاسلام جعفر شجوني در مراسم يادواره شهداي روحاني منطقه ورامين با اشاره به انتخابات اخير رياست مجلس خبرگان رهبري اظهار داشت: ملاك اصلي خبرگان پيروي از رهبري است.

 بير جامعه وعاظ تهران گفت: مردم به خبرگاني رأي داده و مي‌دهند كه پر و بال رهبري باشند نه اينكه با اعمال و رفتار و كردار خود، اين عمود خيمه دين را مورد كم‌لطفي و بي‌مهري قرار دهند.

 ي افزود: خبرگان رهبري با هيچ‌كس نه تعارف دارد و نه شوخي، بلكه بر حسب وظيفه شرعي و رأي مردم عمل مي‌كند.

 جوني در ادامه فتنه 88 و پس‌مانده‌هاي آن در 25 بهمن را مورد اشاره قرار داد و تاكيد كرد: در اين فتنه تمام گروه‌هاي ضدانقلاب داخلي و دشمنان خارجي به ميدان آمدند و به نام تقلب در رأي مردم بعضي از خواص قدرت‌طلب، فرصت‌طلب و سوخته‌هاي سياسي را با نام مقدس ياران امام به ميدان آوردند تا بتوانند عمود خيمه دين را از بين ببرند و يا حداقل به آن لطمه بزنند.

دبير جامعه وعاظ تهران كه سخنانش با تكبيرهاي متعدد شركت‌كنندگان حمايت مي‌شد ضمن قدرداني از نخستين گام قوه قضائيه درباره كروبي و موسوي تصريح كرد: تعجب مي‌كنم چرا خاتمي آزاد است.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه