شکایت یک خبرنگار از معاون اول رئيس جمهور
می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان
سه شنبه 24 اسفند 1389برچسب:, :: 16:43 :: نويسنده : مهدی پارسا

محمدرضا رحيمي معاون اول رئيس جمهور با خبرنگار با سابقه كشور كه يك بار هم مورد تفقد رئيس جمهور قرار گرفت، درگير لفظي پیدا کرد و خبرنگار نيز با مراجعه به دادستاني از رحيمي شكايت و پرونده وي در حال رسيدگي است.
 


 

به گزارش جهان یکی از خبرنگاران باسابقه کشور که یکبار هم مورد تفقد رئیس جمهور قرار گرفته است در شکایت نامه ای به قوه قضائیه مدعی شده است که در دوم اسفند امسال در مراسمي حضور داشته كه رحيمي پس از مشاهده وي با الفاظ ناپسندی فعالیت های خبری او را به دلیل پی گیری ماجرای اتهامات رحیمی مورد انتقاد و تندی قرار می دهد. در اين ميان برخي از حاضران مانع اين بالاگرفتن اختلافات می شوند.

پس از اين ماجرا خبرنگار مذكور به دكتر محمود احمدي نژاد رئيس جمهور مراجعه و ماجرا را تشريح مي كند كه در اين هنگام برخي از مسئولين ديگر هم شاهد بيان ماجرا از قول اين خبرنگار بودند.

وی در ۱۱ اسفند امسال با مراجعه به محسني اژه اي دادستان كل كشور از رحيمي شكايت و عليه وي اعلام جرم كرده است.

اين خبرنگار با استناد به قانون ۶۰۸ و ۶۶۹ مجازات اسلامي خواستار تعقيب و مجازات معاون اول رئيس جمهور شده است.

گفتنی است پس از اين شكايت، محمدرضا صارمي داديار ديوانعالي و رئيس دفتر دادستان كل كشور در ۱۷ اسفند امسال طي نامه اي رسمي به دادستان عمومي و انقلاب تهران، دستور دادستان كل كشور به دادستان تهران براي رسيدگي به اين شكايت را جهت استحضار و اقدام لازم ارسال كرده است.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه