پرندگان آدمخوار در استرالیا!!!
می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان
یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 1:21 :: نويسنده : مهدی پارسا

مقامات دولتي استراليا نسبت به احتمال حمله پرندگان آدم‌خوار به شهرهاي اين كشور در پي وقوع سيلاب و طوفان خبر دادند.

به گزارش ايسنا، دولت استراليا در بيانيه‌اي اعلام كرد كه در صورت ورود پرندگان غول پيكر با نام «كاسواريس» ـ شتر مرغ استراليايي ـ به داخل شهرهاي اين كشور، سكنه از غذا دادن و نزديك شدن به اين پرندگان خودداري كنند؛ چرا كه اين پرندگان به راحتي مي‌توانند يك انسان را بخورند.

در بيانيه كه در پايگاه اطلاع رساني تلگراف هم منتشر شده است، علت ورود اين پرندگان به داخل مناطق شهري اين كشور، وقوع طوفان و‌ بارش باران‌هاي شديد اعلام شده است.

همچنين اين پرندگان براي يافتن غذا و جايگاهي امن براي تخمگذاري تنها مي‌توانند به نواحي شهري و حومه جنگل‌ها پناه ببرند. علاوه بر اين، در صورتي كه موفق نشوند غذا براي خوردن بيابند، حالت تدافعي و خشونت‌آميز مي‌گيرند و احتمال آن كه به انسان‌ها، سگ‌ها و حتي حيوانات ديگر همچون اسب، حمله كنند‌ بسيار زياد است.



نظرات شما عزیزان:

میثم
ساعت23:18---24 بهمن 1389


مهدی
ساعت0:41---24 بهمن 1389
سلام و خسته نباشید.وبلاگتون واقعا دوست داشتنیه.باعث افتخاره که به من هم سر بزنید تا بتونیم تبادل لینک کنیم.اگه مایل بودین منو
.::♣♦ آرایش باورنکردنی ♦♣::.
لینک کنید و عنوان وبلاگ خودتون رو برام بفرستید تا لینکتون کنم.
پیروز باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه