رفتار مضحک حریری دست‌مایه ساخت ویدئوی غیراخلاقی + عکس
می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان

نحوه لباس درآوردن دون شان و بی‌ادبانه سعد حریری دست‌مایه ساخت ویدئویی از سوی شبکه تلویزیونی الجدید شده است که این رفتار وی را به


 به گزارش شبکه ایران، در حالی که رفتار سعد حریری، نخست‌وزیر سابق لبنان از سوی بسیاری از ناظران، دون شان ملت لبنان و حتی مرحوم پدرش، رفیق حریری ارزیابی می‌شود، اخیرا شبکه تلویزیونی الجدید صحنه‌هایی از نحوه لباس درآوردن وی در ملاءعام را به صورت یک کلیپ ارائه کرده است، که شیوه رفتار لمپنی حریری را به خوبی نمایش می‌دهد.

هرچند به خاطر رعایت شئون اخلاقی کلیپ مزبور را منتشر نمی‌کنیم اما عکس‌های فوق بیانگر شیوه رفتار ناشایست کسی است که تا همین چندی پیش خود را نخست‌وزیر بلامنازع لبنان می‌دانست. چنین رفتاری طبعا دور از اخلاق سیاسی و اصولی است که سیاست‌مداران سعی دارند که در همه حال آن را رعایت کنند.
بهتر است حریری لااقل قدری رفتار متشخصانه پدر خود را به ‌یاد آورد، بلکه حرمت ملتی را که برای مدتی نخست‌وزیر آن بوده است را ضایع نکند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه