توليد انبوه تندروترين شناور رزمي سپاه در سال 90
می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان
دو شنبه 23 اسفند 1389برچسب:, :: 12:33 :: نويسنده : مهدی پارسا
دريادار فدوي در گفتگو با فارس خبر داد:
توليد انبوه تندروترين شناور رزمي سپاه در سال 90

خبرگزاري فارس: فرمانده نيروي دريايي سپاه از توليد انبوه تندروترين شناور رزمي اين نيرو در سال 90 خبر داد.

دريادار علي فدوي فرمانده نيروي دريايي سپاه در گفتگو با خبرنگار دفاعي خبرگزاري فارس، در خصوص قايق تندروي "بليدرانر " كه در اختيار اين نيرو قرار دارد، روند توليد انبوه اين شناور تندرو را مناسب ارزيابي كرد و گفت: طي زمانبندي تعيين شده يعني در سال 90 اين شناور به توليد انبوه خواهد رسيد.

وي با بيان با تاكيد بر اينكه ما در نيروي دريايي سپاه به دنبال توليد انبوه شناورهاي تندوري رزمي هستيم، به تجهيز قايق "بليدرانر " به انواع مختلف سلاح‌ها از جمله موشك اشاره و خاطرنشان كرد: اين شناور تندرو از قابليت‌هاي بسيار بالايي نسبت به ديگر شناورهاي موجود برخوردار بوده و وقتي روي ديگر شناورهاي موجود، انواع مختلف موشك‌ها، اژدرها و ... نصب شده، طبيعي است كه در قايق "بليدرانر " موشك‌ها و تجهيزات نظامي در وضعيت بهتري نصب مي‌شود.

فدوي در پايان عنوان كرد: بزودي دستاوردهاي جديد نيروي دريايي سپاه در حوزه‌هاي شناوري، موشكي و تكاوران دريايي اعلام خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه