واريز سومين مرحله يارانه‌ها در نيمه دوم فروردين
می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان

مدير عامل سازمان هدفمندسازي يارانه‌ها از واريز سومين مرحله پرداخت نقدي يارانه‌ها به حساب سرپرستان خانوار از نيمه دوم فروردين 90 خبر داد.



بهروز مرادي در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به اينكه سايتrefahi.ir از 20 اسفند براي اصلاح تعداد خانوارها و ثبت شماره حساب‌ها باز شده است، اعلام كرد: هيچ محدويتي براي وارد شدن به اين سايت وجود ندارد ضمن اينكه سايت اشاره شده فعلاً باز خواهد بود.

وي اضافه كرد: سازمان هدفمندسازي يارانه‌ها در سال جاري با همكاري دستگاه‌هاي مختلف طي دو مرحله يارانه نقدي سرپرستان خانوارها را به حساب‌ها آنها واريز كرده است كه سومين مرحله نيز در نيمه دوم فروردين 90 انجام خواهد گرفت.

مرادي در پاسخ به اين پرسش كه آيا مشكلات اعلام شده از سوي سرپرستان خانوار در خصوص مبلغ يارانه‌ها بررسي شده است، گفت: برخي از اين مشكلات مرتفع شده است و برخي ديگر نيز طي هفته جاري حل خواهد شد.

مدير عامل سازمان هدفمندسازي يارانه‌ها تأكيد كرد: واريز يارانه‌ها بر اساس برنامه تنظيم شده به حساب سرپرستان خانوار واريز مي‌شود و چنانچه مشكلي در اين خصوص باشد، خانواده‌ها مي‌توانند با تماس با سازمان، ما را در جريان بگذارند و پرسنل سازمان نيز در اسرع وقت به آن رسيدگي مي‌كنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه