توضیح!!
می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان
چهار شنبه 11 اسفند 1389برچسب:, :: 1:40 :: نويسنده : مهدی پارسا
سلام

در رابطه با مطلب ارسالی قبلی بنده (شهر سهراب سپهری در عصر حاضر)که بعضی از دوستان در نظرهاشون انتقاد کرده بودن باید به عرضشون برسونم که طنز و شوخی منحصر به افراد خاص یا گروه خاصی نیست و میشه با همه شوخی کرد به شرطی که باعث تمسخر یا خدای ناکرده تخریب شخصیت کسی نشه در این مطلب طنز هم مطلب خاصی دال بر بی احترامی به شخصیت و مقام انسانی و هنر جناب سهراب سپهری نشده اما بازهم اگر کسی از این بابت کمی آزرده خاطر شده من عذرخواتهی میکنم و در ضمن از دوستان دیگه ای که با اظهار لطفشون منو دلگرم کردن تشکر میکنم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه