ورود ساعتهائی با قابلیت فیلم برداری مخفیانه!!!
می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان

 

رئیس پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی خراسان رضوی از ورود ساعت‌هایی با قابلیت فیلم برداری مخفیانه به کشور خبر داد و گفت: این گونه ساعت‌ها هم اکنون در برخی از فروشگاه‌های مشهد نیز به فروش می‌رسد که پلیس مصمم به برخورد قانونی با آن هاست.

سرهنگ مصطفی احمدی افزود: تیم‌های اطلاعات و عملیات پلیس در اجرای طرح ویژه کنترل نامحسوس واحدهای صنفی که از چندی قبل در مشهد آغاز شده است به سرنخ‌هایی از ورود این گونه ساعت‌ها به کشور مطلع و تحقیقات پلیسی خود را آغاز کرده است.

وی اضافه کرد: در بازرسی از یکی از فروشگاه‌ها، ماموران انتظامی موفق شدند ۴ عدد از این ساعت‌ها را کشف کنند که تحقیقات برای شناسایی عاملان اصلی توزیع ادامه دارد.

سرهنگ پاسدار احمدی همچنین به کشف ۳۹ هزار و ۷۹۷ حلقه سی دی مبتذل و غیرمجاز از فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی اشاره کرد و گفت: ۱۶ دستگاه رایانه حاوی تصاویر و فیلم‌های مبتذل نیز طی همین مدت از این گونه مراکز کشف شده است.

وی تصریح کرد: با اجرای طرح ویژه کنترل نامحسوس واحدهای صنفی در بهمن ماه گذشته ۱۵۷ واحد صنفی متخلف پلمب و برای ۳۰۵ واحد دیگر نیز اخطاریه تعطیلی صادر شده است.

وی در پایان به دستگیری تعدادی متهم در اجرای طرح‌های نظارتی اشاره کرد و افزود: طی یک ماه گذشته، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی ۲۶ متهم را به دلیل اقدامات مجرمانه دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضایی داده‌اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه