هشدار رادان به حادثه آفرينان چهارشنبه سوري
می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان

جانشين فرماندهي نيروي انتظامي كشور گفت: نيروي انتظامي با مزاحمان و حادثه‌آفرينان چهارشنبه آخر سال برخورد جدي خواهد كرد و اين افراد تا پايان تعطيلات نوروز مهمان ما خواهند بود.



احمدرضا رادان در حاشيه جلسه 126 ستاد مبارزه با مواد مخدر كه صبح امروز در مجموعه فرهنگي شقايق برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در افق برنامه پنجم توسعه نگراني مردم در بحث سوءمصرف مواد مخدر وجود دارد كه در جلسه امروز وظايف مختلف سازمانها در اين زمينه ديده شد.

وي با بيان اينكه امروز در بحث مبارزه كلان با مواد مخدر گامهاي اساسي برداشته شده افزود: امروز انواع مواد مخدر كه در نوع خود كم سابقه است وجود دارد و اگر چه نسبت به سال گذشته كاهش وجود داشته است اما نگراني مردم در خصوص مصرف خرد و توزيع خرد مواد مخدر احساس مي‌شود.

رادان تصريح كرد: درست است كه در سازمان زندانها وضعيت نگهداري معتادان كم است اما بايد مكانهايي غير از زندان طراحي و ايجاد شود.

رادان يادآور شد: در بحث چهارشنبه‌ آخر سال كه مردم اصرار دارند آن را به صورت مراسمي برگزار كنند توصيه مي‌شود بزرگترها در كنار كوچكترها قرار گيرند تا خطرها كمتر شود و سزاوار نيست براي يك شب سال‌ها پشيماني ايجاد شود.

وي يادآور شد: در اين روز با متخلفان به صورت جدي برخورد مي‌شود و به صورت محله‌محور برنامه‌هاي چهارشنبه‌سوري اجرا خواهد شد و افرادي كه در چهارشنبه آخر سال مزاحمت يا حادثه‌آفريني كنند با هماهنگي قوه قضاييه تا پايان تعطيلات مهمان ما هستند.

جانشين فرماندهي نيروي انتظامي كشور خاطرنشان كرد: در ابتداي چهارشنبه آخر سال ساختن مواد دستي خطرناك و تلفات حاصل از آن وجود دارد و در طول اين روز استفاده از اين مواد و صدمات جبران‌ناپذير حاصل از آن وجود دارد كه برخورد نيروي انتظامي با مزاحمان جدي خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه