چند کلمه هم از مادر عروس!!!
می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان
شنبه 7 اسفند 1389برچسب:, :: 23:11 :: نويسنده : مهدی پارسا

عبادی با این جملات اظهاراتی را که درباره برنامه فتنه گران و حامیان خارجی آنان برای سوءاستفاده از هدفمندی یارانه‌ها مطرح شده است، تایید و به نوعی اذعان کرد که او و جریان متبوعش درصدد ایجاد ناآرامی پس از تورم احتمالی هدفمند کردن یارانه ها بوده اند.

به گزارش شبکه ایران، در شرایطی که ادعاهای مختلفی از سوی محافل سیاسی و رسانه های جریان آشوب های اسرائیلی، درباره بی ارتباط بودن اقدامات آنان با مراکز تصمیم گیری در خارج از کشور مطرح می شود، شیرین عبادی از فعالان مخالف ایران در سخنانی پشت پرده این ادعاها را روشن تر کرد.
وی که یکی از وکلای فرقه غیرقانونی بهائیان است، در گفت وگو با دویچه وله به تبرئه موکلان خود پرداخت و در عین حال ادعاهای جریان متبوعش را هم زیر سوال برد.
عبادی در سخنانش پس از اذعان به اینکه "برای بهائی ها هرگونه دخالت در امور سیاسی ممنوع است"، در توجیه حضور اعضای این فرقه غیرقانونی در آشوب ناکام 25 بهمن، گفت: توجه داشته باشید که سیاست به معنای وسیع کلمه با زندگی روزمره‌ی همه‌ی شهروندان عجین است.
وی سپس به افشای طرح های سوخته فتنه گران پس از اجرای هدفمندی یارانه ها پرداخت و عنوان کرد: وقتی قیمت گاز چهار برابر می‌شود و یا میزان بهای ارزاق عمومی به شدت گران می‌شود، حتی مردمی که سیاسی نیستند نیز درصدد اعتراض برمی‌آیند.

به نظر می رسد اشاره عبادی به اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها و افزایش قیمت برخی کالاهاست.



وی با این جملات اظهاراتی را که درباره برنامه فتنه گران و حامیان خارجی آنان برای سوءاستفاده از هدفمندی یارانه‌ها مطرح شده است، تایید و به نوعی اذعان کرد که او و جریان متبوعش درصدد ایجاد ناآرامی پس از تورم احتمالی هدفمند کردن یارانه ها بوده اند.
البته تدابیر مختلف دولت و همراهی همه جانبه مردم آغاز بسیار خوبی را برای هدفمندی یارانه رقم زد و برنامه ریزی های محافل خارج نشین و فتنه گران را برای بهره برداری از تبعات اجرای این طرح و ایجاد ناآرامی بر باد داد؛ برنامه ریزی هایی که شیرین عبادی امروز نسخه سوخته آن ها را افشا کرد.
اما نکته دیگری که خانم عبادی به طور ناخواسته آن را زیر سوال برد، ادعاهای جریان آشوب طلب اسرائیلی درباره هدف از ایجاد آشوب 25 بهمن بود.
میرحسین موسوی و مهدی کروبی در بیانیه خود ادعای "حمایت از مردم مصر و تونس" را برای آشوب این روز مطرح کرده بودند. از سوی دیگر برخی فعالان جریان آشوب هدف خود را اعلام حیات جریان اپوزیسیون سیاسی و مخالفت با جمهوری اسلامی اعلام کرده بودند.
اما عبادی در سخنانش ادعای جریان آشوب طلب را رد و در عین حال عنوان کرده است که آشوب اسرائیلی روز 25 بهمن اقتصادی بوده است و هدف آشوب طلبان رسیدن به قدرت نبوده "بلکه هدف این است که چرا این شرایط به‌وجود آمده و حکومت باید شرایط را عوض کند."
هرچند ادعای شیرین عبادی از سوی بخشی از فتنه گران قابل قوبل نیست اما می تواند پشت پرده برخی برنامه ریزی های خارج از کشور و آشفتگی پردامنه در جریان آشوب طلب را روشن کند.

وی که چندی پیش 5 عضو معدوم گروهک های تروریستی پژاک و تندر را «زندانی سیاسی» جا زده و از آنان حمایت کرده بود، چند روز پیش هم این موضوع را که عوامل ترور شهید صانع ژاله در روز 25 بهمن عضو گروهک منافقین بوده‌اند، رد کرد.

عبادی که از سوی محافل بیگانه "فعال حقوق بشر" نامیده می شود، پیش از این نیز به توجیه اقدامات گروهک تروریستی منافقین و حمایت از فرقه غیرقانونی بهائیان پرداخته بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه