تکذیب‌ نظر مثبت رهبری درباره کاندیداتوری هاشمی
می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان

دو عضو مجلس خبرگان رهبری خبر نقل شده در برخی رسانه ها در مورد توصیه رهبر معظم انقلاب به آقای هاشمی رفسنجانی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست مجلس خبرگان را تکذیب کردند.

رهبر انقلاب نظری در رد یا تایید هیچ فردی برای کاندیداتوری ریاست خبرگان ارائه نفرمود‌ه‌اند 

به گزارش شبکه ایران،‌ آیت‌الله اکبر قره‌باغی، عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با فارس با اشاره به انتخابات آتی هیئت رئیسه خبرگان رهبری، گفت: برخی‌ها اظهاراتی را مطرح کرده‌اند و گفته‌اند که مقام معظم رهبری تکلیف فرمودند فردی مجدداً برای ریاست خبرگان کاندیدا شود در حالی که این موضوع کاملاً کذب است.

وی افزود: تاکنون رهبر معظم انقلاب اسلامی در نفی یا اثبات فرد خاصی برای ریاست خبرگان اظهار نطری نداشته‌اند و کلاً حضرت آقا در این امور وارد نمی‌شوند.

قره‌باغی از تلاش‌های رسانه‌‌ای برای انتخابات آتی خبرگان رهبری انتقاد کرد و گفت: این نمایندگان مردم هستند که رئیس آتی مجلس خبرگان را انتخاب خواهند کرد.

رهبر انقلاب نظری در رد یا تایید هیچ فردی برای کاندیداتوری ریاست خبرگان ارائه نفرمود‌ه‌اند

آیت‌الله عبدالنبی نمازی، عضو مجلس خبرگان رهبری هم درباره انتخابات آتی هیئت رئیسه خبرگان رهبری، اظهار داشت: این خبر که مقام معظم رهبری به آقای هاشمی تکلیف کرده‌اند کاندیدای ریاست خبرگان شود، تنها یک شانتاژ رسانه‌ای است چرا که حضرت آقا درباره رد یا تائید هیچ فردی نظری نفرموده‌اند.

وی افزود: اصولا مقام معظم رهبری در انتخابات مجلس خبرگان دخالت نمی‌فرمایند؛ بنابراین آقایان شانتاژ آفرینی نکنند چراکه رئیس آینده مجلس خبرگان رهبری در اجلاس خبرگان انتخاب خواهد شد.

این عضو مجلس خبرگان رهبری از توافق اکثریت نمایندگان خبرگان در عدم رای به هاشمی رفسنجانی خبر داد و گفت: حضرات آیات، مهدوی کنی، مصباح یزدی، محمدیزدی و جنتی چهار نامزد احتمالی انتخابات آتی ریاست مجلس خبرگان رهبری هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه