واکنش خاتمی به ادعای حصرخانگی موسوی‌وکروبی
می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان

سایت آفتاب نیوز نوشت:

رئیس بنیاد گفت‌وگوی تمدن‌ها در دیدار با جمعی از اساتید دانشگاه و روحانیون گفت: چرا باید موسوی و کروبی و همسرانشان که سابقه درخشان در انقلاب و جمهوری اسلامی دارند و در دلبستگی شان به اصل انقلاب و نظام تردیدی نیست دچار حصر و محدودیت شوند و بی‌مهابا به انواع تهمت‌ها متهم شوند.



او که بار دیگر خواستار آزادی زندانیان می​شد، ادعا کرد که ارتباط موسوی و کروبی و نخبگان دیگر با مردم و جوانان، خود سبب مهار شدن غلیان‌ها و جلوگیری از سوء‌استفاده کسانی خواهد شد که می‌خواهند اعتراض‌ها را متوجه اصل نظام کنند.

خاتمی همچنین حرکت‌های مردمی اخیر را غلیان خشمی فروخورده علیه خودکامگی و استبداد دانست که سوزناک ترین درد تاریخی است و در ادامه افزود: این حرکت‌ها در جهت آزادی و رفع تحقیر ملت‌ها توسط مستبدان و استعمارگران و نشانه رشد انسان امروز که جز به تأمین حاکمیت بر سرنوشت خود تن نمی‌دهد.

وی افزود: درست است که وابستگی به بیگانه، هم‌پیمانی با رژیم صهیونیستی، رواج ظلم و تبعیض و برباد رفتن منابع طبیعی این کشورها همگی انگیزه‌هایی برای این قیام‌ها و عواملی برای فهم درست این حرکت‌‌ها است ولی نباید از یک علت بزرگ که وجه مشترک این قیام‌های متعدد است غافل ماند و آن اینکه در همه این کشورها وجه غالب، وجود حکومت‌های خودکامه‌ای بوده است که دست در دست بیگانه با زور و سرنیزه و سرکوب و ایجاد فضای رعب و مشت آهنین بر مردم حکومت کرده‌اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه