صادق خرازی شدیدا تکذیب کرد
می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان
سه شنبه 3 اسفند 1389برچسب:, :: 11:7 :: نويسنده : مهدی پارسا

وی ادامه داد: اگر قرار باشد بین کل مسئولان نظام و رهبر انقلاب یکی را انتخاب کنم، قطعا کسی جز مقام معظم رهبری نخواهد بود؛اگر چه به شرایط کنونی انتقاد های دارم و مشی دولت فعلی را نمی پسندم. 

به دنبال انتشار اخباری منتسب به صادق خرازی در برخی سایت های ضد انقلاب درباره رهبر انقلاب وی این موضوع را به شدت تکذیب کرد.

به گزارش خبرآنلاین، به دنبال انتشار خبری به نقل از خرازی در سایت های ضد انقلاب صادق خرازی در حاشیه همایش بزرگداشتش در گفت وگو با خبرآنلاین با بیان اینکه با هیچ رسانه ای در این زمینه گفت وگو نکرده ام، تاکید کرد: این اخبار را به شدت تکذیب می کنم.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد بین کل مسئولان نظام و رهبر انقلاب یکی را انتخاب کنم، قطعا کسی جز مقام معظم رهبری نخواهد بود؛اگر چه به شرایط کنونی انتقاد های دارم و مشی دولت فعلی را نمی پسندم.

گفتنی است در روزهای گذشته برخی سایت های ضد انقلاب خارج از کشور با هدف تفرقه افکنی بین مسئولان کشور اخباری کذب را به نقل از صادق خزازی منتشر کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه