رهبر معظم انقلاب:وضع كنوني امت اسلامي در آينده نه‌چندان دور متحول مي‌شود
می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان
رهبر انقلاب در ديدار كارگزاران نظام و سفيران كشورهاي اسلامي:
وضع كنوني امت اسلامي در آينده نه‌چندان دور متحول مي‌شود

خبرگزاري فارس: رهبر معظم انقلاب مراقبت و هدايت حركت بيداري اسلامي را به سمت اهداف عاليه را زمينه‌ساز آينده روشن منطقه و امت اسلامي دانستند و افزودند: وضع كنوني امت اسلامي بايد متحول شود و به فضل الهي و به بركت اسلام اين دگرگوني در آينده نه چندان دور حاصل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاري فارس، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز در ديدار مسئولان و كارگزاران نظام و سفيران كشورهاي اسلامي و قشر‌هاي مختلف مردم با تبريك ميلاد مسعود پيامبر اعظم (ص) و صادق آل محمد (ع) بيداري برخي ملت‌هاي منطقه را نشانه افزايش ظرفيت بشر براي بهره‌مندي از خورشيد حيات‌بخش اسلام و پيامبر گرامي اسلامي خواندند و تاكيد كردند: دردهاي ملت‌هاي منطقه تنها با كوتاه كردن دست شيطان بزرگ، آمريكا از سرنوشت ملت‌ها و كشورها علاج خواهد شد.

ايشان ولادت نبي مكرم اسلام را فجر درخشاني در زندگي بشر دانستند و افزودند: هر قدر معرفت بشر عميق‌تر و ظرفيت انسان در طول تاريخ بيشتر شود بركات سعادت‌بخش بعثت پيامبر گرامي اسلام و سرنوشت جوامع انساني آشكار‌تر خواهد شد و امروز نشانه‌هاي اين حقيقت درخشان در منطقه قابل مشاهده است.

رهبر معظم انقلاب بيداري اسلامي در برخي كشورهاي منطقه از جمله مصر و تونس را نشانه‌اي از به ستوه آمدن ملت‌ها و تلاش آنها براي نجات از تحقير و ظلم و تاريكي برشمردند و افزودند: تحميلات و دخالت‌ها‌ي مستكبران و در رأس آنها آمريكا در زندگي اجتماعي، اقتصادي، فرهنگي و سياسي كشورها ملت‌ها را به ستوه آورده و به فكر چاره‌ انداخته است.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در همين زمينه با اشاره به نارضايتي‌هاي قابل درك مردم كشورهاي غربي از تمدن مادي، خاطرنشان كردند: اگر مسلمانان بتوانند اسلام را با گفتار و رفتار خود به درستي به جهانيان معرفي كنند مطمئناً گرايش عمومي به اسلام جهان را در برخواهد گرفت و اين مسئله وظيفه مسلمانان را در اصلاح بينش و رفتار خود سنگين‌تر مي‌كند.

ايشان ابراز بيزاري از حضور مستكبران را از اولين نتايج بيداري برخي ملت‌‌هاي مسلمان منطقه خواندند و خاطرنشان كردند: "اولين اولين اثر اين بيداري ابراز بيزاري از حضور مستكبرين در اين منطقه است، آمريكايي‌ها سياست‌هاي آمريكايي تلاش مي‌كنند با تبليغات فراوان كه خود را از تيررس حركت عظيم مردم كه امروز در برخي از كشورهاي اسلامي مشاهده مي‌شود، دور نگه‌دارد؛ ليكن اين ممكن نيست. اين حركت‌ها در درجه اول عليه سلطه استكبار در اين منطقه است. آن چيزي كه ملت‌ها را تحقير كرده است سلطه استكبار است. آن چيزي كه موجب شده است كه ملت‌هاي مسلمان با يكديگر دست برادري ندهند يكديگر را فهم نكنند نيروهاي خود را بر روي هم نگذارند و امت اسلامي به معناي واقعي شكل پيدا نكند دسايس و دخالت‌هاي استكبار در يك منطقه است. اين بايد جمع بشود، ملت‌ها بايد از دخالت و تسلط استكبار خلاص بشوند و نجات پيدا كنند. اين كليد حل مشكلات منطقه است. "

مقام معظم رهبري ايجاد شكاف ميان ملت‌ها و دولت‌ها از ديگر پيامدهاي سياست‌هاي خاورميانه‌اي آمريكا دانستند و افزودند: حضور ملت‌ها در صحنه تيغ زور گويي قدرت‌ها را كند مي‌كند و اگر دولت‌ها با خواست‌هاي ملت‌ها همراه شوند آمريكا و هيچ سلطه گري ديگري نمي‌تواند اهداف خود را به آنها تحميل كند.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي دولت جعلي صهيونيستي را غده‌اي سرطاني و عامل عنوان بيماري و آفت سياسي، اقتصادي در منطقه خواندند و افزوند: استكبار همه تلاش خود را براي حفظ اين غده‌ جنگ افروز و اختلاف افكن به كار گرفته اما تنفر ملت‌ها از اين غده سرطاني امروز در منطقه آشكار‌تر شده است.

ايشان وظيفه عالمان ديني و نخبگان سياسي، علمي و دانشگاهي را در هدايت موج رو به گسترش بيداري اسلامي در منطقه را بسيار سنگين دانستند و تاكيد كردند: نخبگان كشورهاي منطقه نگذارند دستگاه استكبار با وسايل مختلف قيام مردم را سرقت و حركت عظيم ملت‌ها را مصادره كنند.

رهبر معظم انقلاب مراقبت و هدايت حركت بيداري اسلامي را به سمت اهداف عاليه زمينه ساز آينده روشن منطقه و امت اسلامي دانستند و با اشاره به ويژگي‌هاي جمعيتي جغرافيايي و منابع بيكران يك و نيم ميليارد مسلمان افزودند: وضع كنوني امت اسلامي بايد متحول شود و به فضل الهي و به بركت اسلام اين دگرگوني در آينده نه چندان دور حاصل خواهد شد.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با استناد با آيات قرآن مجيد، توكل و خضوع در مقابل پروردگار، مهرباني با برادران ايماني و ايستادگي و استواري در مقابل مستكبران و ظالمان را ويژگي‌هاي يك انسان مسلمان و جامعه اسلامي خواندند و افزودند: ملت عزيز ايران اين راه سعادت بخش را به توفيق الهي ادامه مي‌دهد و ديگر ملت‌هاي مسلمان نيز آرام، آرام به اين سمت و سو در حال حركتند تا وعده خدا محقق شود كه "والعاقبة اللمتقين ".



نظرات شما عزیزان:

ايراني
ساعت9:13---4 اسفند 1389
آقا ببخشيد اين كه الان داره تو عكس سخنراني مي كنه رهبر انقلاب شماست يا رهبر انقلاب حرفاشو به ايشون ميگه بعد ايشون مياد پشت تريبون!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه