بازهم اقدامي بي شرمانه از سوي ام الفساد دنيا (انگلستان)
می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان

آخرین نیوز: شورای انگلیس به منظور نفوذ فرهنگی بیشتر در مسلمانان حاشیه خلیج فارس، 'جشنواره ی تئاتر دیجیتال خلیج' را در کشور قطر برگزار کرد که در آن کلمه ' فارس' را از نام 'خلیج فارس' حذف کرد

 

 

به گزارش مشرق، شورای انگلیس(British Council) که مسولیت دیپلماسی عمومی انگلیس را برعهده دارد، به منظور نفوذ و تاثیرگذاری فرهنگی بیشتر در میان مسلمانان منطقه خلیج فارس و در راستای اجرای پروژه جعل نام خلیج فارس، ضمن حذف کلمه " فارس"  از نام "خلیج فارس"؛ جشنواره ی تئاتر دیجیتال را در کشور قطر با همکاری دو سازمان قطری برگزار کرد.

طی این جشنواره‌ ی تئاتر که با نام خلیج و در قالب تئاتر دیجیتال برگزار شد؛ به فیلم‌برداری و پخش تولیدات تئاتر تیم‌های بازیگرانی از کشورهای بحرین، عمان، قطر، عربستان، و امارات پرداخته شد.
صحنه نمایش خلیج (Gulf Stage) پروژه‌ای دیجیتالی است که سعی دارد با برطرف‌سازی موانع جغرافیایی، به تبادل هنری و فرهنگی با انگلیس و دیگر کشورها بپردازد.
این پروژه در ماه اکتبر سال گذشته با همکاری شورای انگلیس؛ تئاتر دیجیتال؛ وزارت فرهنگ، هنر و میراث قطر؛ و موسسه قطر برگزار شده است و برخی نمایش‌های تئاتر را از خلیج فارس و با استفاده از اینترنت برای مخاطبان جهانی پخش می‌کند.
در این پروژه شش نمایش در عرض شش روز فیلم‌برداری شد، که فیلم‌برداری آنها در لوکیشنی واقع در تئاتر ملی قطر صورت گرفت. زیرنویس این نمایش‌ها نیز با همکاری مسئولین محلی و تئاتر دیجیتال انجام شد.
این پروژه نمایش‌های تئاتر را به صورت رایگان در اختیار کاربران اینترنت قرار می‌دهد، که این امر با همکاری شورای انگلیس و تئاتر دیجیتال انجام شده است.

 پیش از این، تلویزیون دولتی انگلیس، بی بی سی بارها از واژه خلیج ع ر ب ی استفاده نموده بود که مورد اعتراض مخاطبان فارسی آن قرار گرفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه