تظاهرات هزاران شيعه در شرق عربستان
می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان
یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:, :: 14:42 :: نويسنده : مهدی پارسا

همزمان با اوج گيري قيام مردم بحرين شيعيان عربستان نيز تظاهراتي مشابه در شرق اين كشور برگزار كردند.

به گزارش شبكه الجزيره، درگيري‌ها در بحرين همزمان با ديگر اعلام عقب نشيني نيروهاي ارتش از خيابان هاي اصلي منامه همچنان ادامه دارد.



دو روز گذشته نيروهاي امنيتي بحرين ساعت سه بامداد به جمع تحصن‌كننده در اين ميدان يورش برد و سه بحريني را كه برخي از آنان در اين ميدان خواب بودند، از پاي در آورد و ده‌ها نفر را مجروح كرد.

برخي گزارش‌هاي خبري حاكي است كه مردم معترض با عقب‌نشيني نيروهاي نظامي، در حال بازگشت به اين ميدان و ادامه اعتراض به حكومت هستند.

از سوي ديگر منابع خبري اعلام كردند كه شيعيان عربستان نيز همزمان با مردم بحرين در منطقه "القطيف " در شرق اين كشور اقدام به برگزاري تظاهرات كردند.

همچنين رويترز به نقل از شاهدان عيني در ليبي خبر داده است كه تلفات درگيري‌هاي مسلحانه در شهر بنبز ليبي درحال افزايش است.

شاهدان عيني و منابع متعدد گفتند شهر بنغازي دومين شهر بزرگ ليبي و چند شهر شرق كشور از سيطره دولت ليبي خارج شده است و موج تظاهرات مردمي كه خواستار سرنگوني معمر القذافي هستند گسترده شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه