می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان

به نوشته تابناك:

شنيده ها حاکیست آمده بود كه قرار است سالي بیش از 2 ميليارد تومان ناقابل به ايشان بدهند ؛ یعنی هر روز بیش از 5 میلیون و پانصد هزار تومان! هر چند این رقم ، جای چند و چون و ابهام دارد اما دردناک تر این است که آقایان با کمال وقاحت و بدون آن که عرق شرم بر پیشانی شان بنشیند ، زل می زنند به چشم ملت و در پاسخ به این سوال که چقدر از پول ما (بیت المال) را قرار است به این مربی بدهید ، می گویند: نمی گوییم؛ محرمانه است! 

در چند سال اخير انتخاب مربي براي تيم ملي فوتبال كشور به عنوان يكي از درگيري هاي اصلي فدراسيون فوتبال تبديل شده است و مديران و رنامه ريزان فوتبال كشور
همچنان چاره و درمان ضعف و عدم نتيجه گيري تيم ملي را در تعويض و جايگزيني مربيان داخلي و خارجي مي دانند.

البته در اين ميان فوتبال مملكت به ميدان تمرين و آزمون و خطاي مديران تبديل شده است، با اين ديد كه اگر انتخاب مربي داخلي موثر واقع نشد بدون هيچ نگراني و ناراحتي مي توان مربي خارجي را امتحان كرد بلكه خدا بخواهد و يكي از اين ميان درد فوتبال را بفهمد و دارويي تجويزكند!

اما آنچه مايه تاسف مردم فوتبال دوست كشور است ، ميزان سرمايه هاي ملي و هزينه هايي است كه در اين ميان توسط دست اندركاران فوتبالي كشور در قالب دستمزدها و قراردادهاي نجومي و سنگين با مربيان داخلي وخارجي به هدر مي رود و بعضا آدم را ياد قرارداد تركمانچاي مي اندازد.

اما رنجش ديگر اين است كه آقايان هر كدام به طور مستقل و به عنوان قطب اصلي فوتبال كشور(!) به انجام كارهايي مي پردازند كه آنها را در زمره امور محرمانه مي گنجانند. به عنوان مثال بحث انتخاب مربي يكي از امور محرمانه آقايان بود. يكي در قالب همان امور به اصطلاح محرمانه با مربي داخلي گمانه زني مي كرد و ديگري در حاشيه خليج فارس به گلچين مربيان اروپايي مشغول بود.

خب ! خدا را شكر "پرده افتاد و يار جلوه كرد " و آقاي كرش به عنوان گزينه انتخابي معرفي شد؛ آمد و ايران را ديد و از ميزان امنيت هم خاطرش جمع شد . با مسئولان فدراسيون ديدار كرد و از علاقه خود نسبت به تيمش! (تيم ايران) هم گفت. همه آقايان هم از چنين انتخاب دهن پر كني راضي هستند ولي از مبلغ قرارداد ايشان به علت محرمانه بودن ! كسي چيزي نگفت ؛ با این حال
شنيده ها حاکیست آمده بود كه قرار است سالي بیش از 2 ميليارد تومان ناقابل به ايشان بدهند ؛ یعنی هر روز بیش از 5 میلیون و پانصد هزار تومان!

هر چند این رقم ، جای چند و چون و ابهام دارد اما دردناک تر این است که آقایان با کمال وقاحت و بدون آن که عرق شرم بر پیشانی شان بنشیند ، زل می زنند به چشم ملت و در پاسخ به این سوال که چقدر از پول ما (بیت المال) را قرار است به این مربی بدهید ، می گویند: نمی گوییم؛ محرمانه است!

و کسی هم نیست که بپرسد مگر براي يك باشگاه خصوصي خودتان مربي آورده ايد كه حق داشته باشید مبلغ را نگویید یا مگر از جیب مبارک خودتان دارید خرج می کنید که به کسی ربط نداشته باشد؟ يا از عملكرد خود واهمه داريد كه نكند دوباره هزينه هاي گزاف به ثمر ننشيند و مورد نكوهش قرار گيريد! یا پای منافع شخصی آنچنانی در میان است؟!

آقایان گمان كرده اند كه سرمايه هاي ملي و بيت المال اين مردم دارايي شخصي خودشان است كه هر جور صلاح خواستند خرج کنند و به مردم هم جواب ندهند!

امروزه ، همه عالم و آدم می دانند که سرمربی فلان کشور عربی چقدر می گیرد ، مربی فلان باشگاه اروپایی با چه مبلغی کار می کند و رقم قرار داد فلان بازیکن آمریکای لاتین چقدر است ولی به ایران که می رسیم ، آقایان چنان می گویند "محرمانه است" که گویا از نقشه های جنگی یا محل استقرار موشک های دوربر سخن می گویند!

البته كارنامه مديريت مالي آقایان درانتخاب مربياني كه در يكي دوسال گذشته آمدند و جيبشان را پر كردند و رفتند هويداي بسیاری از شبهات مردم است!

یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 1:35 :: نويسنده : مهدی پارسا

رئیس جمهور افزود: حقیقت این است که حرکت آخر آغاز شده است و ما امروز در متن یک انقلاب عظیم جهانی به مدیریت آن عزیز قرار داریم. 

براي مشاهده كامل متن بروي ادامه مطلب كليك كنيد



ادامه مطلب ...
یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 1:33 :: نويسنده : مهدی پارسا

الفيصل اين سخنان را بعد از آن اعلام كرد كه خبرهايي درباره مرگ پادشاه عربستان منتشر شد تا چند لحظه پيش نيز هيچ مقام سعودي درباره خبر درگذشت شاه سعودي موضعي اعلام نكرده بود. 

پس از آنكه برخي از پايگاه‌هاي خبري از مرگ پادشاه عربستان در مراكش خبر دادند، وزير امور خارجه اين كشور اعلام كرد كه ملك عبدالله در شرايط عالي به سر مي‌برد.

به گزارش رويترز، شاهزاده "سعود الفيصل " وزير امور خارجه عربستان سعودي اعلام كرد كه "ملك عبدالله بن عبدالعزيز " در شرايط عالي به سر مي‌برد و همچنان در معالجه به سر مي‌برد.

الفيصل اين سخنان را بعد از آن اعلام كرد كه خبرهايي درباره مرگ پادشاه عربستان منتشر شد تا چند لحظه پيش نيز هيچ مقام سعودي درباره خبر درگذشت شاه سعودي موضعي اعلام نكرده بود.

يكي از پايگاه‌هاي خبري صبح امروز به نقل از برخي منابع موثق اعلام كرد كه ملك عبدالله بن عبدالعزيز كه پس از مداوا و انجام دو عمل جراحي دوران نقاهت خود را در مراكش مي‌گذراند، بر اثر سكته قلبي درگذشت.

الفيصل كه در مراكش به سر مي‌برد، اعلام كرد: من مايل هستم كه به شما درباره سلامتي پادشاه اطمينان دهم. وي در وضعيت عالي به سر مي‌برد. همانطور كه مي‌دانيد وي در حال معالجه است. پزشكان معالجات ويژه‌اي را براي وي تجويز كرده‌اند.

یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 1:23 :: نويسنده : مهدی پارسا

یک پژوهشگر ایرانی ادعا می کند طبق بررسی های سی ساله اش در منطقه جم استان بوشهر کشتی نوح در این منطقه از ایران واقع شده است.

بدیعه دشتی با بیان اینکه مدارکی دارم که نشان می دهد برپایه دانسته های تاریخی و تایید کامل شواهد امر این کشتی در ایران است به خبرنگار مهر گفت: بر اساس منابع موجود، داستان طوفان حضرت نوح 27 هزار سال پیش اتفاق افتاده است این در حالی است که رده های آبی خشک شده در منطقه جم تاریخی بیشتر از آن را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه اکنون می توان این تاریخ را برای قدمت آثار موجود در این کوه پذیرفت ادامه داد: چون دریای ایران( خلیج فارس و دریای عمان) در آن زمان تا کوهپایه می رسیده است اطلاق نام کشتی به این کوه دست تراشیده و نیز انتساب اختراع کشتی به زمان جمشید جم عینیت و سندیت می یابد.

دشتی گفت: برخی کشورهایی که ادعای حضور کشتی نوح را در سرزمینشان دارند توانسته اند که با ادعای مردود گردشگران زیادی را به سوی خود جذب کنند. یکی از این کشورها ترکیه است که ادعا می کرد کشتی نوح در کوه آرارات واقع شده و تنها سند خود را نمایی از کوه به شکل هلال یک کشتی ارائه می کند.

این پژوهشگر ادامه داد: اسفندیار رحیم مشایی، رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی نیز در یکی از سخنرانی خود در تاریخ پانزدهم شهریور سال 86 ادعای برخی کشورها مبنی بر وجود این کشتی در کوه آرارات را مردود اعلام کرد. غیر از او مسئولان کشورهای دیگر مانند واتیکان نیز این فرضیه را در سال 1993غیر مستند خوانده اند.

به گفته دشتی، دکترین او درباره حضور کشتی نوح در ایران و دیگر کشفیاتش در منطقه جم استان بوشهر هنوز از نظر علمی و از سوی هیچ مقام رسمی در داخل و خارج کشور رد نشده است.

دشتی معتقد است که می تواند مدارک خود را برای کسانی که ادعای رد این مسئله را دارند ارایه و در محافل جهانی از نظریه خود دفاع کند. او همچنین از سال 1374 تا کنون مقالاتی در سطح بین المللی با این موضوع ارائه کرده است.

دشتی تا کنون موفق به کشف آثار و کشفیات مهمی در منطقه جم استان بوشهر مانند جام جهان نما، نخستین تلسکوپ جهان و شناسایی اولین جهان متمدن در منطقه ای به وسعت سه هزار کیلومتر مربع شده است.

پیش از این نیز یک پژوهشگر با استناد به باور مردمی اعلام کرده بود که کشتی نوح در ارتفاعات کوه زاگرس پهلو گرفته است این درحالی است که تا کنون سازمان میراث فرهنگی هنوز نسبت به این ادعاها هیچ پاسخی نداده است.

یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 1:21 :: نويسنده : مهدی پارسا

مقامات دولتي استراليا نسبت به احتمال حمله پرندگان آدم‌خوار به شهرهاي اين كشور در پي وقوع سيلاب و طوفان خبر دادند.

به گزارش ايسنا، دولت استراليا در بيانيه‌اي اعلام كرد كه در صورت ورود پرندگان غول پيكر با نام «كاسواريس» ـ شتر مرغ استراليايي ـ به داخل شهرهاي اين كشور، سكنه از غذا دادن و نزديك شدن به اين پرندگان خودداري كنند؛ چرا كه اين پرندگان به راحتي مي‌توانند يك انسان را بخورند.

در بيانيه كه در پايگاه اطلاع رساني تلگراف هم منتشر شده است، علت ورود اين پرندگان به داخل مناطق شهري اين كشور، وقوع طوفان و‌ بارش باران‌هاي شديد اعلام شده است.

همچنين اين پرندگان براي يافتن غذا و جايگاهي امن براي تخمگذاري تنها مي‌توانند به نواحي شهري و حومه جنگل‌ها پناه ببرند. علاوه بر اين، در صورتي كه موفق نشوند غذا براي خوردن بيابند، حالت تدافعي و خشونت‌آميز مي‌گيرند و احتمال آن كه به انسان‌ها، سگ‌ها و حتي حيوانات ديگر همچون اسب، حمله كنند‌ بسيار زياد است.

یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 1:0 :: نويسنده : مهدی پارسا

بدون شرح!!!

 

شنبه 23 بهمن 1389برچسب:, :: 23:53 :: نويسنده : مهدی پارسا
رامبد شکرابی - حدیث فولادوند
امین تارخ - منصوره شادمنش
جهانگیر کوثری - رخشان بنی اعتماد
پیام صابری - زیبا بروفه
بهمن زرین پور - مینا جعفرزاده
پیمان قاسم خانی - بهاره رهنما
امیر جعفری - ریما رامین فر
عباس صالحی - رزیتا غفاری
سعید تهرانی - لادن طباطبایی
محمود پاک نیت - مهوش صبر کن
جمشید آهنگرانی - منیژه حکمت
حسن جوهرچی - مهناز بیات
اتیلا پسیانی - فاطمه تقوی
حسین عرفانی - شهلا ناظریان
اسماعیل ریاحی - شهلا ریاحی
شهرام اسدی - لادن مستوفی
محسن مخملباف - مرضیه مشگینی
بهروز افخمی - ناهید طلوع
فرخ نعمتی - سهیلا رضوی
کیومرث پوراحمد - مهرانه ربی
میر ولی ا.... مدنی - رویا تیموریان
فرشید نوابی - الهام چرخنده
مسعودجعفری جوزانی - فهیمه سرخابی
نجف دریا بندری - فهیمه راستکار
سروش خلیلی - فاطمه دانش زاد
حمید فرخ نژاد - فروزان جلیلی فر
غلامرضا آزادی - فریال بهزاد
ابوالفضل جلیلی - مریم اشرفی ( عکاس )
محمود کریمی حکاک - یاسمین ملک نصر
بابک نوری - هاله ارجمند کرمانی
شاهرخ فروتنیان - افسانه چهره آزاد
فرشید رحیمیان - کتایون ریاحی
ناصر هاشمی - سیما تیرانداز
نیما فلاح - سحر ولد بیگی
علی دهکری - آفرین چیت ساز
حسن پورشیرازی - مهنار افضلی
حمید سمندریان - هما روستا
محد رضا شریفی نیا - آزیتا حاجیان
علی مصفا - لیلا حاتمی
یوسف مرادیان - سار خوئینی ها
مهدی هاشمی - گلاب آدینه
امین حیایی - نیلوفر خوش خلق
بهرام بیضایی - مژده شمسایی
بهزاد فراهانی - فهیمه رحیم نیا
مجید جعفری - اکرم محمدی
نیما بانکی - لیلی رشیدی
احمد حامد - فاطمه معتمد آریا
جمشید جهانزاده - فرزانه نشاط خواه
عزیز ساعتی - میترا محاسنی
آتش تقی پور - شهین علیزاده
بهروز بقایی - پرستو گلستانی
رفیع پیتز - آتنه فقیه نصیری
هادی مرزبان - فرزانه کابلی
جلال مقامی - ر فعت هاشم پور
مهرداد شکرابی - عاطفه رضوی
عبدالرضا گنجی - فاطمه گودرزی
فریبرز کامکاری - الهام پاوه نژاد
اصغر همت - افسر اسدی
محمد رحمانیان - مهتاب نصیر پور
علی اسیوند - حمیرا ریاضی
داوود رشیدی - احترام برومند
شنبه 23 بهمن 1389برچسب:, :: 23:43 :: نويسنده : مهدی پارسا

بدون شرح!!!!

براي ديدن همه عكسها ابتدا عضو شويد



ادامه مطلب ...
شنبه 23 بهمن 1389برچسب:, :: 20:43 :: نويسنده : مهدی پارسا

لباس های تنگ:

 افرادی که لباس های تنگ میپوشند عموما افرادی مغرور و زود...

براي ديدن بقيه متن بروي ادامه مطلب كليك كنيد



ادامه مطلب ...
شنبه 23 بهمن 1389برچسب:, :: 20:39 :: نويسنده : مهدی پارسا

کسی نیست که بخواهد نقش پررنگ دوست و دوستی را در زندگیش انکار کند چه سعادت ها و شقاوت ها که از دوستی ها بر خواسته است !!

براي ديدن كامل بحث بروي ادامه مطلب كليك كنيد



ادامه مطلب ...

آرامش داشته باشید و ساکت بنشینید.

۱- در متن زیر C را پیدا کنید. از مکان نمای موس استفاده نکنید.

OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOO COOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOO

براي ديدن تمامي تستها و نتيجه بروي ادامه مطلب كليك كنيد



ادامه مطلب ...
شنبه 23 بهمن 1389برچسب:, :: 20:29 :: نويسنده : مهدی پارسا

مهم نیست چه سنی داری هنگام سلام کردن مادرت را در آغوش بگیر

از یاد خدا غافل مشو,فروتن باش

پیش از آنکه تو به دنیا بیایی خیلی از کارها انجام شده بود.

از کسی که چیزی برای از دست دادن ندارد، بترس.

هیچوقت به کسی که غم سنگینی دارد نگو « می‌دانم چه حالی داری » چون در واقع نمی‌دانی.

یادت باشد گاهی اوقات بدست نیاوردن آنچه می‌خواهی نوعی شانس و اقبال است.

هیچوقت به یک مرد نگو موهایش در حال ریختن است. خودش این را می‌داند.

از صمیم قلب عشق بورز. ممکن است کمی‌لطمه ببینی، اما تنها راه استفاده بهینه از حیات همین است.

در مورد موضوعی که درست متوجه نشده ای درست قضاوت نکن.

وقتی از تو سوالی را پرسیدند که نمی‌خواستی جوابش را بدهی، لبخند بزن و بگو: «برای چه می‌خواهید بدانید؟»

هرگز موفقیت را پیش از موقع عیان نکن.

هیچوقت پایان فیلم ها و کتابهای خوب را برای دیگران تعریف نکن.

وقتی احساس خستگی می‌کنی اما ناچاری که به کارت ادامه بدهی، دست و صورتت را بشوی و یک جفت جوراب و یک پیراهن تمیز بپوش. آن وقت خواهی دید که نیروی دوباره بدست آورده ای.

هرگز پیش از سخنرانی غذای سنگین نخور.

راحتی و خوشبختی را با هم اشتباه نکن.

هیچوقت از بازار کهنه فروشها وسیله برقی نخر.

شغلی را انتخاب کن که روحت را هم به اندازه حساب بانکی ات غنی سازد.

سعی کن از آن افرادی نباشی که می‌گویند : آماده، هدف، آتش

هر وقت فرصت کردی دست فرزندانت را در دست بگیر. به زودی زمانی خواهد رسید که او اجازه این کار را به تو نخواهد داد.

چتری با رنگ روشن بخر. پیدا کردنش در میان چتر های مشکی آسان است و به روزهای غمگین بارانی شادی و نشاط می‌بخشد.

وقتی کت و شلوار تیره به تن داری شیرینی شکری نخور.

هیچوقت در محل کار درمورد مشکلات خانوادگی ات صحبت نکن.

وقتی در راه مسافرت، هنگام ناهار به شهری می‌رسی رستورانی را که در میدان شهر است انتخاب کن. اگر کسی تو را پشت خط گذاشت تا به تلفن دیگری پاسخ دهد تلفن را قطع کن. در روز تولدت درختی بکار

طوری زندگی کن که هر وقت فرزندانت خوبی، مهربانی و بزرگواری دیدند، به یاد تو بیفتند.

بچه ها را بعد از تنبیه در آغوش بگیر.

فقط آن کتابهایی را امانت بده که از نداشتن شان ناراحت نمی‌شوی.

ساعتت را پنج دقیقه جلوتر تنظیم کن.

هنگام بازی با بچه ها بگذار تا آنها برنده شوند.

شیر کم چرب بنوش.

هرگز در هنگام گرسنگی به خرید مواد غذایی نرو. اضافه بر احتیاج خرید خواهی کرد.

فراموش نکن که خوشبختی به سراغ کسانی می‌رود که برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند

شنبه 23 بهمن 1389برچسب:, :: 20:27 :: نويسنده : مهدی پارسا

بر اساس پژوهش دانشمندان، طول انگشت می‌تواند احتمال بروز پرخاشگری را در مردان و نه زنان نشان دهد. بچه‌هایی که انگشت انگشتری درازتری دارند در آزمون‌های ریاضی نمرات بالاتری نسبت به آزمون‌های ادبی و شفاهی به دست می‌آورند‌، در حالیکه بچه‌هایی که انگشت اشاره بلندتری دارند، برعکس در آزمون‌های شفاهی یا خواندن و نوشتن نمرات بالاتری از آزمون‌های ریاضی به دست می‌آورند.
 در عین حال، بر اساس پژوهش های دانشمندان، افرادی که انگشت انگشتری‌ طولانی‌تر از انگشت اشاره دارند، بیشتر در معرض آرتروز (استئوآرتریت)‌ قرار می‌گیرند.
در عین حال، بر اساس پژوهش های دانشمندان، افرادی که انگشت انگشتری‌ طولانی‌تر از انگشت اشاره دارند، بیشتر در معرض آرتروز (استئوآرتریت)‌ قرار می‌گیرند.
یک بررسی در سال 2004 که نتایج آن در مجله زیست‌شناسی آمریکا منتشر شده بود نیز نشان داد که هر چه برخی از بخش‌های جفتی بدن نامتقارن‌تر باشند - مثلا یک گوش یا پنجه پا از دیگری بزرگتر باشد - احتمال بیشتری هست که آن شخص در هنگام تحریک‌شدن علائم پرخاشگری را از خود نشان دهد.
"زینپ بندرلیوگلو" از دانشگاه ایالتی اوهایو در این باره می‌گوید:‌ "عوامل استرس‌زا در حین بارداری - مانند عدم رعایت بهداشت یا سیگار - به عدم تقارن بخش‌های بدن منجر می‌شوند. همین عوامل استرس‌زا بر رشد دستگاه عصبی مرکزی که تکانه‌های روانی و پرخاشگری را کنترل می‌کند، تاثیر می‌گذارند". او گفت‌: "گرچه عدم تقارن بخش‌های بدن علت پرخاشگری نیست، اما این دو خصوصیت تحت تاثیر عوامل مشابهی در حین بارداری هستند."

شنبه 23 بهمن 1389برچسب:, :: 20:21 :: نويسنده : مهدی پارسا

شاید از یکسری موارد ساده اما مؤثر برای خودتان مثل اختصاص زمان استراحت روزانه و یا سپری کردن اوقات شاد با دوستان آگاه باشید جدای از این قبیل موارد یکسری از تمرینات و عادات دیگری نیز وجود دارد که پیروی از آنها میتوان از میزان استرس زندگی کاست. 

براي ديدن متن كامل بروي ادامطلب كليك كنيد



ادامه مطلب ...

این آزمایش ساده به اینگونه است که مطابق تصویر (1) دستانتان را در حالیکه انگشتان از هم فاصله دارند بلافاصله و بدون هیچ فکری مانند تصاویر (2) و (3) در هم گره کنید ...

براي ديدن عكس و بقيه مطلب بروي ادامه مطلب كليك كنيد



ادامه مطلب ...
شنبه 23 بهمن 1389برچسب:, :: 20:6 :: نويسنده : مهدی پارسا

متولدین فروردین : سرخ

رنگ سرخ سبب شده تا متولدین فروردین به دفعات عصبانی شوند ولی به محض آن كه شراره های خشم ....

براي ديدن ادامه مطلب بروي ادامه مطلب كليك كنيد



ادامه مطلب ...
شنبه 23 بهمن 1389برچسب:, :: 19:51 :: نويسنده : مهدی پارسا

رییس جمهور در میان خیل عظیم راهپیمایان تهرانی شعار ˝مرگ بر اسراییل˝ سر داد.

به گزارش برنا، محمود احمدی نژاد رییس جمهور اسلامی ایران با حضور در بین مردم در راهپیمایی 22 بهمن 89 شرکت کرد.

مردم در اطراف خودروی رییس جمهور حلقه زدند و با شعار "احمدی دلاور، حمایت حمایت" و "الله اکبر" به استقبال رییس جمهور رفتند.

رییس جمهور در میان خیل عظیم راهپیمایان با در دست گرفتن پلاکاردی که روی آن به سه زبان عربی، انگلیسی و فارسی نوشته شده بود "مرگ بر اسراییل"، به نوعی شعار اصلی راهپیمایی را عنوان کرد.

شنبه 23 بهمن 1389برچسب:, :: 18:30 :: نويسنده : مهدی پارسا

اينهم يك تصادف از نوع پليسي وطنيه!!!

وهابیون، ساختن گنبد و ضریح و بقعه و ... بر روی قبور را حرام و تخریب آن را واجب می‌دانند. آنان این فتوا را مستمسك تخریب قبور ائمه در بقیع و نیز تخریب دیگر بقعه‌ها و زیارتگاه‌ها قرار دادند و در تاریخ هشتم شوال سال 1344 هجری قمری دست آلوده خود را به این عمل زدند

براي ديدن بقيه عكسها به ادامه مطلب مراجعه كنيد



ادامه مطلب ...

گزارش تصویری از افتتاحیه فروشگاه آجیل و شیرینی مهران غفوریان با حضور بازیگران سینما و تلویزیون همچون:پرستو گلستانی,مهران غفوریان,یوسف تیموری و یوسف صیادی.



ادامه مطلب ...
شنبه 23 بهمن 1389برچسب:هیوندا 2012, :: 11:1 :: نويسنده : مهدی پارسا

 

هیوندای مدل تازه 2012 i10 را به عنوان یک خودرو داخل شهری برای مشتریان جوان خود باز طراحی کرده است.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از عصرخودرو، این مدل تازه با موتور 1.25 لیتر ، 4 سیلندر  ، کلاسیک ارایه می شود.

 

این موتور تازه 10 تا hp 85  قوی تر از موتور قبلی است.

 

این خودرو  به ورودی USB وiPod plug-in   مجهز شده است .

 

حداکثر سرعت  این هیوندای  170  است و  kpj  0-100   را در 12.2 ثانیه  پر می کند.

 

مصرف بنزین   km / liter21.73 است .

 

همچنین با استفاده از موتور  ‘Kappa’  3 سیلندر مصرف  سوخت در این مدل مقرون به صرفه تر نیز هست.

 

براي ديدن بقيه عكسها بروي ادامه مطلب كليك كنيد



ادامه مطلب ...
شنبه 23 بهمن 1389برچسب:, :: 1:29 :: نويسنده : مهدی پارسا

۱٫دندانهایی مرتب وریز

۲٫دندانهایی مرتب امادندانهای پیشین(سانترال)بزرگترند

۳٫دندانهایی نامرتب

۴٫دندانهایی مرتب اما با فاصله

۱٫دندانهای مرتب،ریزومنظم:تداعی کننده یک چهره مهربان،ساده،قانع وباگذشت است.عواطف واحساسات قوی ومهربانی در لبخند آنها کاملا نمایان است.چهره ای آرام ودلسوز دارند.به آینده امیدوارندوازاعتماد به نفس بالایی برخوردارند.

۲٫دندانهای مرتب اما دندانهای پیشین(سانترال)بزرگترند:نشاندهنده فردی ماجراجو،شلوغ،پراحساس،درعین حال دقیق،منظم،مقتدر،جسور،جاه طلب وکنجکاو که قبل از انجام هر کاری بارها وبارها جوانب کار رامی سنجند به گونه ای که گاهی اوقات خودنیز خسته می شود.از روابط اجتماعی قوی ومناسبی برخورداراست.

۳٫دندانهای نامرتب:بیان کننده شخصیتی خجالتی وکمرواما مصمم وقاطع که به مسائل پیرامون خودنگاهی عمیق دارد.ترجیح می دهدافکار جدیدی درخانواده پایه گذاری کند.زیاد اهل مسافرت نیست.به دوستی های ماندگار نیز پایبندی ندارد،ولی پشتکار زیادی دارد.شدیدا خواهان تنوع وذاتا جاه طلب است.

۴٫دندانهای مرتب اما بافاصله:فردقابل اعتماد وپشتیبانی قوی برای اعضای خانواده،دقیق،نکته سنج ودارای قدرت تحمل بالاست.بیشتر مواقع برای حل مشکلات ترجیح  می دهد به تنهایی مسائلش راحل کند.خیلی اهل ریسک نیست وترجیح می دهد آهسته وپیوسته حرکت کند.با این حال مداومت وپشتکار است که همواره اورابه جلو      می برد.احساس مسئولیت عجیب وقوی نسبت به خانواده ودوستان وهمکاران وآشنایان وحتی همسایه ها از او موجودی صبور و مهربان می سازد.به خوبی می تواند سخنرانی کند،بحث واستدلال کند ودیگران را متقاعد سازد.خیلی دوستدار هنر وزیبایی است وخود نیز غالبا شخص هنرمندیست.درمجموع فردی قوی،با اعتماد به نفس،بااراده،مثبت وسازنده است

شنبه 23 بهمن 1389برچسب:, :: 1:29 :: نويسنده : مهدی پارسا

برای دیدن بقیه عکسها به ادامه مطلب مراجعه کنید

شنبه 23 بهمن 1389برچسب:, :: 1:29 :: نويسنده : مهدی پارسا
صنایع موتور هوندا یک شرکت بزرگ ژاپنی استاین شرکت بخاطر تولید موتورسیکلت و خودرو در سطح جهان شناخته می‌شود. این شرکت معظم همچنین در بسیاری از کشورها منجمله ایالات متحده،کانادا، برزیل ،تایلند و چین کارخانه‌هایی دارد. هوندا پنجمین تولید کننده خودرو در جهان و پس از تویوتا و بالا تر از شرکتهایی مانند نیسان دومین تولید کننده خودرو در ژاپن می‌باشد.

برای دیدن بقیه عکسها به ادامه مطلب مراجعه کنید

شنبه 23 بهمن 1389برچسب:, :: 1:29 :: نويسنده : مهدی پارسا
طرح جدید خودروی بنز می‌تواند خودرویی باشد که شاید همه انسانها آرزوی داشتنش را داشته باشند. خودرویی که به گفته شرکت سازنده اش در کارخانه تولید نمی‌شود بلکه قطعات مختلف آن از دانه های گیاهی رشد می‌کند؛ البته تا چند نسل آینده!
خودروی "Biom" که طرح ابتدایی آن در رقابت جنجالی طراحی خودروی لس آنجلس به نمایش گذاشته شده است بیشتر به خودروهایی شباهت دارد که در سری جنگهای ستاره ای دیده می‌شدند. Biom چهار سرنشینه بوده و صندلی های آن به شکل الگوی الماس در کنار یکدیگر قرار داده شده اند.
شگفت انگیزترین بخش درباره Biom این است که بنز اعلام کرده خودروی جدیدش نه در کارخانه، بلکه از دانه های گیاهان رشد می‌کند. شاید در ابتدا این گفته کمی‌غیر معقول به نظر بیاید اما مطمئن باشید توضیحات بیشتر کارخانه بنز نیز نمی‌تواند شدت شگفت انگیزی این ایده را کاهش دهد.


در ساخت بخشهای مختلف Biom که وزن آن در حدود 394 کیلوگرم تخمین زده شده، از دانه های درختانی استفاده خواهد شد که به واسطه مهندسی ژنتیکی می‌توانند به شکل قطعات خودرو رشد کنند و سوخت آن نیز ماده ای به نام نکتارزیستی 4534 است، ماده ای که هیچ آلودگی زیست محیطی به وجود نمی‌آورد.
پوششهای پارچه ای Biom نیز نسوج کاملا زیستی خواهند بود که باز هم از دانه های گیاهی تراریخته رشد خواهند کرد و در میان جاده، تنها محصول جانبی که از کارکردن موتور این خودرو به وجود می‌آید، اکسیژن خواهد بود.
دانه هایی که رشد آنها این خودرو را به وجود خواهد آورد در لابراتوارها کشت داده شده و فیبرهای زیستی نام دارند که از فلز و پلاستیک سبک وزنتر بوده اما استحکام آنها بیشتر از فولاد است با این حال جالب است بدانید که محصول نهایی، یعنی خودروی کامل Biom به صورت زیستی کاملا تجزیه پذیر است؛ زمانی را تصور کنید که خودروهای فرسوده به صورت خود به خود به طبیعت بازگردند.


به گفته شرکت بنز، بخش داخلی Biom از یک DNA که بر روی ستاره جلویی بنز قرار دارد رشد کرده و بخش خارجی آن از دانه ای که بر روی ستاره پشتی قرار دارد، شکل خواهد گرفت. بر اساس گزارش گیزمگ، ستاره های بنز در هر یک از این بخشها مطابق با سلیقه مشتریان دستکاری ژنتیکی می‌شوند و خودرو زمانی که کدهای ژنتیکی آن با کپسول دانه ها ترکیب می‌شود، آغاز به رشد می‌کند. همچنین چرخهای خودرو نیز از چهار دانه مجزا رشد خواهند کرد.
به نظرتان این طرح کاملا تخیلی و غیر ممکن می‌آید؟ شاید این طور باشد، اما خواسته اصلی رقابت طراحی خودرو در لس آنجلس، تفکر و تصور فراتر از حد منطق است که Biom نیز این شرط را به خوبی رعایت کرده است
در این مطلب خودرو هایی را به شما معرفی می کنیم که با داشتن بودجه ی 15 میلیون تومانی می توانید آن ها را بخرید.

اگر در ایران 15 میلیون تومان پول داشته باشید به سراغ چه خودرویی می روید ؟ پژو 206 ، تندر 90 ، سمند ، ریو ، 405 ، چری A15 یا یک خودرو دست دوم گزینه های پیش روی شما هستند ، حال ما فرض می کنیم شما همین آدم با همین بودجه در کشوری مانند آمریکا هستید ، در این مطلب خودرو هایی را به شما معرفی می کنیم که با داشتن بودجه ی 15 میلیون تومانی می توانید آن ها را بخرید :
مدل: 2009 کلاس:سدان - موتور:1.8 لیتر ( 124 اسب بخار -( مصرف سوخت :(شهر: 10.6 جاده: 7.8 ) قیمت پایه:دلار 14550

برای دیدن بقیه عکسها به ادامه مطلب مراجعه کنید

این خودرو که شبیه به یک مداد بسیار بلند است، از موتور جنگنده یوروفایتر تایفون بهره می‌برد که به آن ...

پلیس لندن، خودروی مافوق‌صوت بلادهاوند را که برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به خیابان‌های لندن آمده بود، جریمه کرد. قرار است این خودرو با رسیدن به سرعت 1600 کیلومتر بر ساعت، رکورد سرعت روی زمین را بشکند.
بلادهاوند، خودرویی مجهز به موتور جت است که مهندسان طراح آن ادعا می‌کنند می‌تواند رکورد سرعت روی زمین را به 1600 کیلومتر بر ساعت برساند. این خودرو که شبیه به یک مداد بسیار بلند است، از موتور جنگنده یوروفایتر تایفون بهره می‌برد که به آن امکان می‌دهد به راحتی رکورد پیشین سرعت را (1228 کیلومتر بر ساعت، متعلق به خودروی موشکی تراست‌اس‌اس‌سی در مهر 1376) را بشکند.

اعضای گروه بلادهاوند روز گذشته این خودرو را به خیابان‌های لندن آوردند تا با نمایش خیابانی آن، مردم را به مشارکت در هزینه‌های تکمیل و آزمایش این خودرو تشویق کنند؛ اما پلیس لندن پارک این خودرو را مخالف قوانین تشخیص داد و آن را جریمه کرد!

سیلویو برلوسکونی، نخست وزیر ایتالیا که به مشارکت در فحشای کودکان و رابطه با یک دختر نوجوان متهم است، ادعا کرد که دختر مورد تجاوز وی، 'روبی' نوه حسنی مبارک، رئیس جمهور مصر بوده است.

یک روز پس از رد مصوبه مصونیت قضایی برلوسکونی موسوم به "منع قانونی" از سوی دادگاه قانون اساسی ایتالیا، دادستانی شهر میلان در پرونده ای علیه برلوسکونی، وی را متهم به داشتن روابط غیراخلاقی با دختر نوجوان مراکشی معروف به "روبی" و اخاذی برای آزادی وی از زندان کرد.برلوسکونی که به پرسابقه ترین سیاستمدار اروپایی متهم به فساد اخلاقی، مالی و حتی همکاری با مافیا شهرت یافته، اکنون پرونده روبی را می بیند که دادستانی میلان به طور جدی پیگیر آن است.
از سوی دیگر، گفته می شود نخست وزیر ایتالیا تاکنون با هزینه های فراوان توانسته از پیگرد قضایی در امان بماند و این بار هم چنین خواهد شد.
براساس محتویات پرونده، این دختر نوجوان مراکشی که ماه مه سال 2010 میلادی به اتهام دزدی بازداشت شده بود، پس از میانجیگری مستقیم نخست وزیری آزاد شد. برلوسکونی برای آزاد کردن او گفته بود "روبی" نوه حسنی مبارک، رئیس جمهوری مصر است.
دادستانی میلان، افزون بر احضار نخست وزیر به دادگاه، "امیلیو فده" مدیر شبکه چهار تلویزیون ایتالیا متعلق به برلوسکونی و طرفدار سرسخت وی، خانم "نیکول مینتی" دندانپزشک شخصی نخست وزیر و "له له مورا" از دوستان برلوسکونی را نیز به مشارکت در سوءاستفاده از "روبی" و فحشای چند دختر دیگر متهم کرد که همگی باید تا سوم بهمن ماه در دادگاه حاضر شوند.
دادستانی معتقد است، برلوسکونی از فوریه تا مه سال گذشته میلادی هنگامی که روبی سن قانونی نداشت، چند بار از وی سوءاستفاده کرده است. حتی گفته می شود بازرسان، شواهدی ویدئویی در این زمینه از منزل دختر مراکشی کشف کرده اند.
دادگاه قانون اساسی ایتالیا دیشب، مصوبه مصونیت قضایی نخست وزیر موسوم به منع قانونی را متناقض با قانون اساسی خواند و آنرا رد کرد تا راه برای محاکمه برلوسکونی با چندین پرونده از جمله اتهامات مالی و ... هموار شود

شما در پاسخ به یک سئوال غیر منتظره با موضوع چه چیزی می‌تواند خوشحالتان کند چه پاسخی می‌دهید؟ بطور مثال اگر به شما بگویند حسابتان...

شما در پاسخ به یک سئوال غیر منتظره با موضوع چه چیزی می‌تواند خوشحالتان کند چه پاسخی می‌دهید؟ بطور مثال اگر به شما بگویند حسابتان در قرعه کشی بانک برنده یکدستگاه خودرو شده چقدر باورتان می‌شود؟ اگر تعداد خودروها به عدد 2 برسد عکس العملتان چه خواهد بود؟ برای پاسخ به این سوالاتی که شاید هنوز از نظر بعضی ها باورکردنی نباشد به سراغ کسی رفتیم که با نیت خیر خود و البته لطف خدا یکی از این باورنکردنی ها را باور کرده است و این نشان می‌دهد بنده گرچه از خدای خویش غفلت می‌کند، اما خداوندگار هیچ گاه بندگان خود را فراموش نخواهد کرد.
سید محمدرضا تیمورزاده نوجوان 17ساله دارنده حساب پس انداز قرض الحسنه نزد شعبه مرکزی بانک تجارت که برای بستن حساب قرض الحسنه خود با موجودی ده هزار تومان به شعبه مراجعه کرده بود هرگز تصور نمی‌کرد که طی 2 دوره گذشته حسابهای پس انداز قرض الحسنه بانک برنده یکدستگاه خودروی ریو و یک دستگاه خودروی 206 صندوقدار شده باشد.


این نوجوان 17 ساله که از شنیدن این خبر بسیار خوشحال بود به خبرنگار ما گفت: مادرم در سال 83 این حساب را برای من افتتاح کرد و بدلیل اینکه مستاجر هستیم و هر سال به منزل جدید نقل مکان می‌کنیم علیرغم پیگیری های متعدد کارکنان بانک متاسفانه نتوانستند نشانی مان را پیدا کنند . امروز بعد از چند سال می‌خواستم حساب خود را ببندم تا در شعبه دیگری در نزدیکی محل سکونت خود افتتاح حساب کنم که کارکنان شعبه این خبر باورنکردنی را به من دادند.
محمدرضا گفت: هرگز تصور نمی‌کردم که حسابهای قرض الحسنه با موجودی اندک هم برنده جوایز ویژه بانک بشوند . پدرم در قید حیات نیست و با مادرم زندگی می‌کنم ، شاید خدا می‌خواست با این جایزه دل من و مادرم را شاد کند و این سرمایه ذخیره ای برای آینده ام باشد.
محمدرضا به این سوال خبرنگار که از او پرسید برای این پول چه نقشه ای کشیده ای پاسخ داد: با پنج میلیون تومان آن برای مادرم یک خودرو می‌خرم و مابقی را در بانک سرمایه گذاری می‌کنم تا پس از پنج سال موجودی ام بیش از دو برابر شود. البته هر ماه مقداری از پس اندازم را در همین حساب قرض الحسنه بانک تجارت که برایم بسیار خوش یمن بوده سپرده گذاری خواهم کرد.
گفتنی است، حدود 3 سال پیش نیز یکی از مشتریان معلول همین بانک با حسابی که در بانک شعبه قم توسط بهزیستی باز شده بود، برنده یک خودروی 206 شد.

شنبه 23 بهمن 1389برچسب:, :: 1:29 :: نويسنده : مهدی پارسا
در دو طبقه با معماری به سبک بنای مذهبی بودایی در خاور دور ساخته شده است که مشابه بنای ...

ساخت نخستین مسجد با سبک معماری چینی در استان کلانتان مالزی به تازگی به پایان رسید.
ساخت این مسجد در مساحت حدود چهار هکتار در سال دو هزار و پنج آغاز شد و هشت میلیون و هشتصد هزار رینگیت معادل حدود دو و نیم میلیون دلار هزینه داشته است. این مسجد گنجایش یک هزار نفر را دارد.

برای دیدن بقیه عکسهابه ادمه مطلب مراجعه کنید

پیوندهای روزانه